29. heinäkuuta 2015

B R I D G E

IMG_3349 IMG_3332 IMG_3334 IMG_3363 IMG_3283 IMG_3329 IMG_3300 IMG_3232 IMG_3204 IMG_3229 IMG_3296
Ou god, mihin tää kuukaus on oikein kadonnut. Lukiessani muita blogeja huomasin, että nythän on jo heinäkuun ihan loppu. En ees osaa kuvitella, että enään muutama vaivanen päivä heinäkuuta niin ollaanki jo elokuussa, koulutkin alkavat kohta ja sitten tuleekin jo syksy. Hurjaa kui nopeesti aika voikaan mennä. Mutta en halua stressata itseäni vielä koulun suhteen, jonka alkuun on reilu 2viikkoa aikaa. Toisaalta ootan, että alkaa mun viimenen vuosi amiksessa, mutta toisaalta en, koska alkaa kauhea kiireinen vuosi. Niin paljon näyttö hommia, sekä työssäoppimista on paljon. Hyi kauhea ahistaa jo nyt. 

Mutta kun pääsin nytten tähän aiheeseen eli loppu kesään niin aattelinkin nytten sanoa, että loppukesästä tulee niin paljon tarinoita, ja kuvia, koska tosiaan mulla on ihan hirveästi suunnitelmia. Pitäisi ehtiä käydä muutamalla sukulaisella, sekä mummolassa ( jossa käynyt viimeksi yli vuosi sitten, härrekuud), sitten oon menossa vielä kierteleemään suomea teltan kanssa. Käydään siis Hämeenlinnassa, Yyterissä, Tuurissa ja Kuopiossa. Ja Kuopiosta sitten alas kotia kohti. Sitten pitäisi vielä hoitaa muutto, kuhan nytten saan varmuuden, että saanko tuon kyseisen kämpän mitä oon yrittänyt nytten kysellä, mutta asia selviää vasta torstaina. Sitten on paljon, paljon, paljon kaikenlaisia pieniä suunnitelmia. Ja koskaan ei tiedä mitä extempore tekemistä keksin. 

Mutta kuitenkin, vaikka kesä ei olekkaan vielä ihan ohi, niin olen kyllä tyytyväinen, että oon saanut aikaseksi kaiken mitä suunnittelin ennen kesää. Ainoat asiat mitä jäi toteuttamatta on kunnon festarit ja lintsi. Mutta ehkä meen johonki festareille vasta ensi kesänä. Ei kumminkaa tän kesän säätkään ollut ihan semmoiset, että ois houkutellut mut festareille. Mutta ehkä ensi vuonna ruisrokki ois nyt vuorossa. Riippuu ihan oonko töissä silloin ja onko millaiset esiintyjät. Mutta kumminki pitää muutenkin nytten säästää hieman rahaa syyslomaa varten, niin ihan hyvä vaan, että en ole käynyt millään kunnon festareilla. Mutta miten on teiän kesä mennyt? Saittekos tehtyä kaiken mitä suunnittelittekin? Kertokaa mua kiinnostaa =) Nähdään ens kerralla, tsau! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti