9. elokuuta 2015

TIEN PÄÄLLÄ & TELTAN SISÄLLÄ 1: HÄMEENLINNA

IMG_3700 IMG_3736 IMG_3740 IMG_3696 IMG_3724 IMG_3757 IMG_3712 IMG_3708
Kuten aikaisemmin jo kerroinki, että oon ihan loppu kesästä kiireinen ja tekemistä on ollut paljon , niin tässä vaiheessa voin vain sanoa, että totta se on ollut. Nytten kerrankin voin vain hengähtää ja istua koneen äärellä. Tulin siis toissa päivänä kotiin pitkästä aikaa, ja sain pitkästä aikaa nukkua jopa sängyssä. Kun muutaman yön nukkuu joko teltassa, autossa tai pienessä kuusi neliöisessä leireily mökissä, niin oppii taas arvostamaan millaista on nukkua lämpösessä ja pehmeässä sängyssä. Mutta ne jotka on tehny joskus suomessa monen yön roadtrippejä ymmärtää.  
IMG_3778
IMG_3794 IMG_3781 IMG_3787 IMG_3788 IMG_3763 IMG_3779 IMG_3789
Lähettiin Juusonkaa siis maanantaina noin kello 11 aikaan lappeenrannasta ajamaan kohti lahtea. Joka oli ensimmäinen pysäkkimme. Kun sitten saavuttiin parin tunnin jälkeen lahteen niin mentiin moikkaamaan mun yhtä sukulaista ja käytiin syömässä. Muutaman tuntia kun siellä oltiin kuulumisia vaihtettu niin jatkoimme matkaa kohti määrän päätä eli hämeenlinnaa. Matka sujui nopeasti ja sitten pääsimmekin jo pystyttämään telttaa. Illalla me sitten vain syötiin, kuvailtiin sekä ihasteltiin niin nättiä auringon laskua. Oli kyllä oikeesti niin hyvä paikka teltalle. Ihan rannalla, kyllä siinä kelpas olla. 
IMG_3796
IMG_3804 IMG_3799 IMG_3806 IMG_3797
Oon pienestä pitäen kierrelly suomea, joten hämeenlinna olikin mulle jo entuudestaan tuttu paikka. Mutta silti siellä on aina yhtä mukava käydä, varsinkin jos on kesä. Koska oikeesti siellä on niin nättiä silloin. Tai ainakin mun mielestä. Hämeenlinna on mun mielestä kaupunki missä on osattu hyvin säästää ihanat vanhat talot, vähän samalla tyylillä kun jossain porvoossa. Tykkään! 

Toivottavasti tykkäsitte & nähdään seuraavassa kaupungissa, tsau! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti