27. heinäkuuta 2015

ON THE ROAD

IMG_3168 IMG_3183 IMG_3160 IMG_3181 IMG_3172 IMG_3196 IMG_3138 IMG_3197 IMG_3179 IMG_3165 IMG_3203 IMG_3194 IMG_3200 IMG_3158 IMG_3161
Heipsun!! Kun kuvattiin näitä kuvia oli hauskaa, oli ihanaa. Oon jotenki niin tyytyväinen, että pääsin pitkästä aikaa Juusonkaa kuvailemaan jotain tämmösiä hauskoja kuvia. (Tai no mitä hauskaa on maata keskellä tietä....) Onneks Juuso ties tän kivan, ei niin julkisen maantien. Oli kyllä muutaman kerran juostava äkkiä autojen alta, ettei näytetä miltään itsemurhien tekijöiltä, haha.

Tänään en oo oikeen puuhaillu mitään, kuten instagrammini seuraajat tietää nukuin ainakin pitkään, ja söin aamupalaanikin vasta joskus kahen aikaa iltapäivästä. No joo johtu ehkä siitä, että tein aamupäivällä hieman siivous hommia ja kävin suihkussa ennen kuin pääsin edes syömään aamupalaani. Sitten kun sen aamupalan oon saanu syötyä niin oon vaan lahnannu koneella ja kattonu kuvia. Sekä myös tilannut kuvia ifolorilta. Ja vähän aikaan sitten mun mummon siskokin tuli tähän meille kahville ja senkin kanssa juoruillu tossa muutaman tunnin. On tää kesäloma niin hölliä. Rakastan niin paljon. Toivon, ettei koulu alkais vielä pitkään aikaan. Nähdään seuraavassa postauksessa murmelit.

ps. toivottakaa mulle taas onnea, että saisin yhen kämpän Mikkelistä kun viimeksi en sitä kämppääni saanu minkä oisin halunnut. Tänään selviää niin paljon asioita. Jännittävää!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti