25. syyskuuta 2015

KIRPPIS LÖYTÖJÄ

IMG_4337 IMG_4336 Hintaa oli 1,30e, alun perin h&m IMG_4327
IMG_4321 Käyttämätön, hinta: 2e IMG_4329
Hinta: 1,50e, alkuperä h&m IMG_4338
IMG_4342 IMG_4341 Käyttämätön, hinta: 1,50e, alkuperä Carlings IMG_4316
IMG_4313 IMG_4317 Joku 3e, ja ei tieto alkuperästä.
Moikka moi vaan kaikille! Päivät on alkanu mennä ihan kauheeta vauhtia eteenpäin kun on niin paljon ollut kaikenlaista tekemistä. On ollut koulua, salia, ja oon vihdoinki alottanut autokoulun. Perjaatteessa autokoulun siis, koska Juuson täti opettaa mua opetusluvilla. En oo vielä käyny kun kaks tuntia ajamassa, mutta pikku hiljaa, pikku hiljaa. Ja ainii nyt oon muutaman päivän kärsiny nuhasta, mutta muuten mulle kuuluu ihan hyvää vaikka aika kiire onkin ollut. Ja oon niin ilonen, että tulee syksy ja ihanan värikkäät lehdet valtaa taas maan. Niin paljon rakkautta. 

Asiasta kukkarukkuun. Tänään on perjantai ja olin kotona koko päivän. Kävin kyllä terveyskeskuksessa hakemassa hieman saikkua kirotun selän takia, mutta muuten aikalailla oli koti ja siivous päivä. Kun lähin terkalle niin päätinkin sitten pitkästä pitkästä aikaa käydä kirpparilla. En oikein vielä tiedä Lappeenrannan kirppareista mitään, mutta tää kirppari missä kävin oli aika iso ja vissiinki aika uusikin. Vaikutti ihan kivalle paikalle ja oli aika paljon nuortenkin vaatteita, eikä pelkkiä mummojen vanhoja roinia ja virttyneitä neuleita. 

Ne jotka on seurannut mun blogia jo kauan tietääkin, että mä tykkään käyä kirppareilla. Mun mielestä se on vain kiva tonkia ja nuuskia, sekä kaivaa kaiken roinan ja vaatteiden seasta ittelle käypiä vaatteita. Varsinkin kun yleensä ne löydöt mitä mä teen ei maksa melkeempä mitään ja on silti aina hyvässä kunnossa. En siis edes osta mitään valmiiksi nukkautuneita vaatteita. Ja kaiken lisäksi, että halpaa ja kivaa, niin se on ekologista. Saa kierrätettyä vanhaa, eikä maailma täyty kaikkien roinista kaatopaikoilla. Ainakaan niin pahasti. Tämäkin kasa siis minkä ostin, jossa on viisi paitaa niin maksoi 8e yhteensä. Joten jokainen oli jotain vähä päälle euron. Ei paha, ei ollenkaan. Onko täällä lukioissa ketään kirppari ihmisiä? Missä päi sijaitsee teiän lemppari kirppis? Entäpä mitä piditte meitsin löydöistä. Ite tykkään niin paljon. Kyllä olen ehkä hieman materiaalionnellinen. Mutta kukapa tytsy ei olisi jos löytää vaatekaappeihin lisää vaatteita. Ihan kun niitä ei olisi jo tarpeeksi, haha. 

Saara kiittää, tsau! =) 

2 kommenttia:

  1. Täällä myös yksi kirpparirotta! Sunnuntaisin on pakko päästä tonkimaan ja nuuskimaan, jos vaikka löytyisi taas näitä kuuluisia parhaita kirpparilöytöjä :) Mahtavia vaatteita ja erinomaiset hinnat, olisipa pk-seudullakin tuollaiset hinnat... Tuntuu siltä, että joka toisessa Espoon/Helsingin kirpulla peruspaidastakin kehdataan pyytää 15 eukkaa! Hullua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla että täällä on muitakin kirpparirottia! Mä taas haluisin joskus mennä pk seudulle tonkimaan kirppareille. Kun tuntuu että siellä kaikki vaatteet ovat kirppareilla melkein kun uusia, kun ihmiset ostavat vaatteita ja melkein heti pistävät myyntiin. Mutta tosin sen huomaa hinnassa, tai no riippuu myyjästä! =)

      Poista