4. syyskuuta 2015

BLACK HAIR

IMG_4159
NAHKATAKKI: h&m PEPLUMPAITA: gina tricot  FARKUT: gina tricot
IMG_4149 IMG_4153 IMG_4157 IMG_3137 IMG_4146 IMG_4142 IMG_3386 IMG_4139 IMG_4160 IMG_3378 IMG_4152
Uusi paikkakunta, uusi maakunta, uusi koulu, uusi kämppä. Kuten aikasemmin olinkin kertonut, että oon muuttanu niin aattelin pyhittää tämän postauksen kokonaa sille. Mä muutin siis elokuun puoles välissä mun poikaystävänkaa yhteen Lappeenrantaan. Siis ne jotka ei tienneet niin Juuso on kotoisin jo valmiiks Lappeenrannast ja ollaan oltu kaukosuhteessa mut ei olla enään. Vanhemmat lukijat tietääkin, että oon asunu pois kotoa jo muutaman vuoden ihan koulun takia. Asuin siis koulun aikana Mikkelissä. Mutta kesän asuin äitin luona Mäntyharjulla. Sitten kesän lopussa mun oli tarkotus ettii taas uus kämppä Mikkelistä opiskelun takia. Mutta enpäs löytäny. Kävin hetken Mäntyharjust käsin koulua, mutta aika rankkaa jo viikon jälkee kun kuljin iskän kyydil joka lähti töihi jo kuuen aikaa. Jatkoin siis kämpän ettimistä mutta eipä näkyny eikä kuulunu mistään mitään. Aina tuli se syy, että ''sori meni, löysin töissä käyvän järkevän aikuisen''. Ihan kuin meissä opiskelijoissa ois joku vika, emmekä osaisi ikinä maksaa vuokria, huoh. Kuitenkin sitten sainki kuulla yhtenä päivänä, että Juuso on muuttamassa sen siskon entiseen kämppään. Ja samalla hetkellä iskä kysyi että '' miks en muuta sinne jo nyt?'' Kun tiesin muuttavani opiskelun jälkeen kuitenkin. No päätettiin laittaa sitten asiat hoitoon ja kysyä onnistuuko koulun vaihto. Ja thanks god, että onnistu. Nimittäin nytten oon jo puol kuuta asunu täällä. Oikeesti on kiva kun saa asua Juusonkaa ja tää on jopa rahallisesti järkevämpää. 

Ensin tuntui kauhealta vaihtaa koulua. Oikeesti, stressaan niin helposti kaikkea. Mutta onneks mun luokka on tosi kiva. Ottivat vastaan heti hyvin! Mites sitten lappeenranta, onko tullut tutuks? Oon käyny lappeenrannassa monta kertaa, mutta silti kaikki paikat ei oo tullu tutuks. Oikeesti mun mielest Lappeenranta on aika sekava kaupunki. Mutta totta kai nyt kun itse oon joutunu pyöräilee tai kävelee täällä niin on alkanut oppimaan mistä pääsee minnekkin. Kaikkeen vie pienen ajan aina tottua, mutta oma motto on että ''pikku hiljaa, pikku hiljaa.'' 

NÄHDÄÄN ENSI KERRALLA, TSAU! 

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Sulla on tosi kaunis hymy ^^
    Toivon teille oikein hyvää yhteistä elämää : )

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
  2. Oih tosi kivoja kuvia! Munkin mielestä sulla on aivan ihana hymy <3

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista