26. elokuuta 2015

TIEN PÄÄLLÄ & TELTAN SISÄLLÄ 3: TUURI

IMG_4006 IMG_4005 IMG_3942 IMG_3953 IMG_3956 IMG_3957 Voi tuuri tuuri tuuri! Jokaisen perheen, pariskunnan tai jopa yksinäisen vaeltajan turisti kohde Suomen kesässä tai no miksei talvellakin. Ite oon siis monta kertaa käyny tuurissa kun mun täti ja serkut asuu siinä ihan lähellä. Tai no nyt en ollut moneen vuoteen siellä tullut käytyä, mutta sillon kun olin vielä pienempi niin siellä tuli käytyä. Oon kyllä vähä harmissaan kun en nähny tarjoushaukkaa, you know. :( 

Tuurissa oli kyllä eka kerta kun pääsin käymää sille legendaariselle telttailu ja karavaanari alueelle. No ei se nyt ollut niin kummonen mitä aina tuuri ohjelmassa painotetaan, aika pieni alue kaikenkaikkiaan. Tuurissa ei oikein mitään ihmeempää muuta tehty kun shoppailtiin ja hellättiin auton takakontissa. Voitteko kuvitella muutenkin, nukuttiin auton takakontissa vaikka telttakin oli kasattu. Okei ihan tarkotuksel nukuttiin kun satoi ja mua ällötti kun hemmetin lentävät muurahaiset oli vallannut teltan ulkosesti! Ällöttävää! :D Tuuriin uppos rahaakin jonkin verran. Tai no ei kauheesti, mutta no kosmetiikka ja kengät. Niin halpoi tuurissa, tai ainakin jos osaa tutkia tarjouksia.
IMG_3971 IMG_3973 IMG_3996 IMG_3986 IMG_4000 IMG_3987 IMG_4001 Asiasta kuudenteen ja kukkaruukkuun. Mites teillä on koulut alkanu? Onks kiva palata takas arkeen? Mun mielest ainakin on! Pääsee taas kouluun sekä pääsee treenaamaan paremmin ja säännöllisesti taas. Ainoa mistä en oo pitänyt nytten muutaman viikon aikana on stressi ja kiire kaiken suhteen. Mutta thnx god kaikki asiat on nytten selkeät! Eli voinkin nytten teille paljastaa......Meitsi vaihto koulua sekä muutin mun poikaystävänkaa ihanaan kaksioon Lappeenrantaan! Okei en oo alaa vaihtanut, oon siis edelleen hiusalan kolmannella luokalla mutta nytten vain eri koulussa. Oon niin helpottunut, että saatiin nytten kaikki tehtyä. Nimittäin muutettiin viime viikonloppuna, ja ette voi kuvitellakkaan mikä kiire oli koko viikonlopun, huh ja vielä hellettä. Mutta onneks voin nytten huokaista helpotuksesta ja asua maailman onnellisimpana tytsynä täällä! Mutta kuten kaikki mua vanhemmat ihmiset tietääkin, että nyt alkaa viimeinen ammattikoulu vuosi. Ja voi kuinka kiireinen se tulee olemaankaan. Niin paljon näyttöjä, työharjoittelua, ja asiakaspalvelua. Mutta en halua stressata sitä etukäteen. Otan vain asenteen että kyl mä valmistun keväällä kunhan oon ahkera. 

Mutta tosiaan kertokaa vähän miten teiän syksy on lähteny käyntiin! Nähdään seuraavassa postauksessa :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti