21. heinäkuuta 2015

V E S I P I S A R O I T A

IMG_3038 IMG_3002 IMG_3024 IMG_3005 IMG_3025 IMG_3007 IMG_3032 IMG_3080 IMG_3071 IMG_3003 IMG_3055
Ah ihana fiilis, niin hemmetin hyvä fiilis. En edes kunnolla tiedä miksi mulla on näin hyvä fiilis, voimme kai vain kiittää tätä päivää. Ehei en saanut mitään ruusuja, enkä mitään erikoista hemmotelu päivää, vaikka olenkin näin ilonen. Syy iloisuuteen on vain tämän päivän pulkkaan saaminen sekä myös mun ja juuson 1v 4kk päivä :3 . Muutenkin kerrankin päivä jolloin kaikki meni vain hyvin. Voimme siis antaa aploodit tälle, jee. 

Oon siis ihminen, joka nukkuu aina mahdollisimman pitkään kun on lomaa, ainakin johonkin yhteen tai kahteentoista. Mutta tänään päätin olla reipas ja herätä edes hieman aikasemmin, kyllä se toi päivääni lisää piristettä kun sai päivää hieman pidemmäksi. Sitten kun olin saanut aamupalani syötyä, ja aamulenkin tehtyä niin päätin suunnata tekemään asiani jota olin suunnitellut. Eli lähin käymään kaupassa ostamassa muutaman jutun jota on pitänyt ostaa, sekä myös pyörähin kirpparilla käymässä. Ja kyllä löysin muutaman kivan jutun, eli muutaman leffan sekä ihan sairaan hyvän kauhukirjan. Kaupasta sitten ajoin kotiin ja aloin tehä ruokaa, ja päätettiin mamankaa kattoa muutama leffa. Äitil ja mul on koko kesän ollu tämmönen yhdessä leffojen kattomis harrastus, niin kivaa. Leffojen jälkeen sain kerrankin itseni ulos ottamaan aurinkoa, ja siellä viihyinkin sitten pari tuntia. Oon vaa oikeesti niin huono ruskettumaan yyh :-( Ehkä jonain päivänä. Ja kyllä oon niin ilonen myös tosta säästä, finally kesä säät! 

Ei mulla muuta tällä kertaan! Huomenna helsinkiin, ja nähdään seuraavalla kerralla. Öitä! 

2 kommenttia:

  1. Oli pakko tulla tutkailemaan tännekinpäin ja lukijaksi jäin! Aivan upeita kuvia, kyllä silmä lepää näitä katsellessa :)

    VastaaPoista